En ny present hemkommen

Jag kommer att hålla den hemlig ett tag till. Datorn ska nämligen installeras om på skolan snart. Så jag har inget photoshop som jag verkligen älskar att använda.
Mamma var inne idag och köpte den. Så nu håller jag på att fixa med den en liten stund innan jag ska åka vidare till älsklingen snart, för vi har träning senare idag. Det kommer att bli sjukt jobbigt. Jag har alltid haft träningsverk efter dom träningarna.. Antingen mycket eller bara lite på något ställe. Jätteskönt (om det inte blir för mycket).

Idag har jag bara varit och gått runt på Fredriksskans hela dagen. Förutom den stunden då jag var inne i stan med älsklingen för att äta lite och köpa ett paket till hans lillebror som fyller år imorgon, hela tio år blir han.

Aja, nu ska jag fortsätta och se till att bli klar med det jag ska hinna bli klar med. Hehe..
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se