Fortfarande sjuk, men gick till jobbet

Jag vaknade vid fyra - halv fem, runt den tiden och då hostade jag som en galning. Det var så tråkigt att bara ligga där så jag började kittla Martin som låg så sött och sov. Hihi. Evil girl. Men han bara slog till mina händer eller höll fast dom. Sen så vred han sig lite ibland. Han fick också sms runt sex, tror jag. Och jag kunde inte svara för han hade typ lagt sig på mig. Så det var lite svårt.
Runt halv åtta så vaknade pojken och jag fortsatte att kittla honom och vi började kittla varandra ett tag. Det var skoj.
Sen så trodde jag ju att vi skulle ha fotografering i skolan idag, men det skulle vi tydligen inte ha. Så jag väntade i skolan på att älsklingen skulle komma och vi skulle vänta på Alex och Anna. Vi skulle gå och äta. Victoria blev det. Gottgott.
Klockan tickade och jag fick bråttom. Cyklade som en galning, men det gick inte fort ändå. Så förkyld som jag är så gick det inte alls fort. Sen var det bara att jobba.
Och nu så sitter jag här och funderar på om jag ska cykla iväg till Martins träning sen eller inte. Vi får se hur det blir. Jag är ju ganska förkyld och hostig, så funderar på att stanna hemma också. Vet inte redigt med andra ord.
1 1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se