Funny evening

Igår så åkte jag med Martin och hans familj till hans morfar och hade kräftskiva/höstfest. Dom döpte om festen från  kräftskiva till höstfest. Det var väldigt kul och vi åt, lekte, pratade skit och bara drack. Hehe. Nejdå, verkligen inte jag. Lekarna var roooliga. Speciellt när man skulle skjuta pilbåge, hehe. Jag failade några gånger. Borde fått stilpoäng för att jag skjöt bakåt. Nice! Så jag gav mig efter några gånger.
Poppe är verkligen rolig, han drog ner mina byxor och jag trodde verkligen inte att det skulle hända. Sen så gjorde han något mer, just det! Han skrattade som en galning när jag skulle skjuta pilbåge, men det gjorde alla andra också. So what? Vi var där för att ha kul och det hade jag verkligen.
Jag drack väl liiite. Martin kallade mig "SupaRn". Stackars mig. Så mycket drack jag verkligen inte.
Vi åkte väl hem runt halv 12, Annika fick skjutsa oss. För Martins föräldrar hade druckit, båda två. Och så somnade jag typ så fort som jag lade mig i sängen, skööönt! Jag sov ju typ redan innan vi åkte, så jaaa, det var väldigt skönt.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se