Hosthosthost!

Det var skönt att sova efter filmen. Och den var riktigt bra. 
Man vaknar av att man hostar, hostar och hostar. Så jag vet vad jag måste göra, så att hostan försvinner fortare än en månad, typ, som den gjorde sist jag hade hostan. Bara att ringa doktorn och få medicinen.
Sötnosen liggen i sängen och spelar på sin mobil och jag vid datorn. Jippie..
Imorgon ska man ta skolfoto, neeeej! Vill inte. Men jag ska.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se