I spend my time just thinking about you. And it's almost driving me wild.

Ja, jag saknar dig älsk. Redan. Men det vet jag att du också gör.
Jag har kommit en bit till i städandet, och dom som känner mig rätt vet att det inte alls går fort när jag ska städa. Fastnar alltid vid datorn eller så är det något annat som distraherar mig när jag väl har kommit igång.
Snart är golvet klart i alla fall och det är alltid något. Så nu får jag väl se till att bli klar med golvet också.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se