“It has been said that we need just three things in life: Something to do, Something to look forward to And someone to love”

Godmorgon på er! Jag har varit vaken en stund, för att mamma och Linus åkte iväg runt halv sju. Hon börjar jobba då.
Så då vaknade man över natt man behövde gå på toa och nu så sitter jag här och har en knäpp, lugn katt i sängen med min älskade pojke som ligger och halvsover. Gulligt.
Jag märkte att jag tydligen hade haft ner duken som ligger på sängbordet och då åkte ju alla mina saker ner på golvet, nycklar, kamera, lampan, tabletterna och andra småsaker som skulle ligga där. Det måste jag verkligen fixa så att jag inte drar ner den fler gånger nu. Någonting kan ju gå sönder.

1 2
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Carro

åhåå, vilken söt lite kiise du har!

2010-09-25 @ 15:51:27
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se