Lunchrast!

Det var ett tag sen jag fick min rast, vid 10. Så jag cyklade hem till älsk och jag väckte honom med ringklockan på dörren. Snällt.
Jag tog en snabbdusch och jag struntade i håret, ville inte blöta det nu. Klädde på mig och sådant och nu så sitter vi båda och spelar dator ett tag. Martin håller på med maten också. Spagetti och köttbullar blir det idag. Mumma.
Sen så börjar jag sen igen och ska vara med förskoleklassen. Dom är så söta och gulliga. Jag ska fortsätta bygga på mitt hus. Hoppas jag blir klar.
Nu ska vi äta. Baibai.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: anisa

ska kolla på idol ;) vad ska du göra ?

2010-09-09 @ 19:57:51
URL: http://aniisas.blogg.se/
Postat av: anisa

aa kollade också på den :)

2010-09-10 @ 11:11:24
URL: http://aniisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se