Min statistik

1
Jag är faktiskt stolt över er. Kan den inte se ut såhär varje dag? Det tycker jag verkligen. Men idag är det den 21, så detta stämmer inte riktigt på det i slutet. Ni ser inte mina andra dagar där i just nu. Men jag kom över 101 igår och jag börjar hålla mig där runt 90-100 besökare varje dag. TACK!

OJ! Jag såg nu att jag hade 152 unika besökare i lördags! Det trodde jag ALDRIG, men nu har det hänt.
Mitt rekord är numera 152 unika besökare och då hade jag över 300 sidovisningar.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: matilda

Himla bra statistik, bra gjort av DIG! ;)

2010-09-21 @ 18:09:50
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se