Busungen

Förut så busade jag väldigt med älsklingen. Jag tog hans mobil och la under kudden och då så busade vi lite för han ville ha den, mycket. Kicklade mig gjorde han ju verkligen inte. Nejdå. Det var bara det första han gjorde och kicklade sönder mig typ. Men kul var det.
Sen tog han min mobil och ringde sin mobil för att veta vart jag la den och så tog han den och buset var slut. Men jag är busig nog och busar vidare med sötnosen. Jippie.
Nu så spelar han på mobilen och jag sitter vid datorn, som vanligt, typ. Men det ska jag nog inte göra så mycket idag. Ska försöka städa en del också. Så att det blir fint, någongång.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se