The floor is ready!

Klar med golvet. Jaaaaaaa! Det har jag kämpat (lite) med. Och nu är det klart. Vilken himla tur jag har då.
Nu har jag bara sängbordet, datorbordet, på byrån och på skrivbordet kvar att städa på. Sparar nog (kanske) skrivbordet till imorgon, eftersom det är mest saker där på. Så gör jag dom små borden så har jag inte lika många ställen kvar imorgon att städa. Men guuuud, vad stolt jag är över mig själv nu. Städa har aldrig varit min grej, men nu kommer jag försöka att hålla det städat här inne. Måste fixa en fin, fluffig matta också. Helst svart, vit eller rosa i någon skala. Eller inte vit, det blir lortigt så fort. Så den tar jag bort med en gång.
Vad tycker du, rosa eller svart fluffig matta?
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se