Träningsvärk!

Åååh, jag har haft träningsvärk sen igår morgon och det har bara blivit värre. Får ta det lite lugnt, fast det är just det som jag har gjort.
Jag kom precis hem från jobbet, bara jobbat ungefär två timmar idag. Jätteskönt är det. Det är ett roligt praktikjobb jag har nu.
Jaja, nu ska jag komma på något att göra. Troligtvist så blir det att sitta här en stund och sen så kommer jag kolla på film och sådant på nätet. Kläder, smycken och allt annat som kan tänkas behövas snart.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Jaana

gôtt med träningsverk ibland ;)

2010-09-17 @ 15:19:16
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se