Veckans blogg

Nu kommer jag att starta "Veckans blogg". Det är en tävling om man säger så. Där vem som helst kan vinna som har en blogg.
Om du vill vara med så skriver du bara "Jag vill vara med". Glöm då inte att skriva din blogg och ditt namn. Alltså, ni ska kommentera och skriva det i dom rutorna. Hehe.
Jag kommer att ta med 10 bloggar som ni själva sedan ska rösta på på fredag och sen på lördag så kommer jag att berätta vilken som har vunnit och skriva lite om den personen och han/hon kommer att bli länkad i min blogg veckan efter. Härligt va?
Så skriv om du vill vara med.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se